Jak działamy
Informujemy osoby zgłaszające swoją nieruchomość do sprzedaży o naszych pracach nad jej sprzedażą, poziomie zainteresowania ze strony klientów kupujących oraz zaawansowaniu przygotowań do przeprowadzenia ewentualnej transakcji. Osoby zainteresowane kupnem wpisujemy do bazy naszych klientów i o ile nie mamy w danej chwili odpowiadającej im nieruchomości, poszukujemy takiej. Aby skorzystać z naszych usług wystarczy zgłosić ofertę sprzedaży nieruchomości na naszej stronie za pomocą załączonego formularza zgłoszeniowego.
Gwarantujemy bezpłatną reklamę oraz dostęp do naszej bazy klientów poprzez kojarzenie zgłoszonej nieruchomości z klientami naszego biura. Zgłaszający nie ponosi żadnego ryzyka, gdyż brak transakcji to brak kosztów. Indywidualnie uzgodniona opłata jest pobierana tylko w przypadku realizacji transakcji. Koszty związane z reklamą, sprawdzeniem dokumentacji dotyczącej nieruchomości, kojarzeniem stron transakcji ponosi nasze biuro.
Działamy na terenie zarówno Grudziądza jak i Trójmiasta.
Pomagamy:
- skompletować niezbędne dokumenty do zawarcia umów;
- negocjować cenę i warunki zapłaty;
- wyliczać koszty planowanych transakcji, w tym opłaty i podatki w obrocie nieruchomościami;
- sprecyzować najlepsze warunki transakcji.